tisdag 5 maj 2009

Första försöket

Håller på att försöka lära mig det här, inte helt enkelt då jag och datorn inte är dom bästa vänner.
För att få lite träning tänker jag berätta om gårdagen.
Då jag under några dagar har tyckt att min Inca verkat hängig och inte varit sig lik, ringde jag Skara djursjukhus och fick en tid samma dag. Nu har ju Inca fyra ungar som var sju veckor igår så jag var ju lite extra orolig.
Jag kom till Skara och veterinären kollade henne och tog en hel del prover. Vet nu att allt var bra, veterinären tyckte att hon var i väldigt god kondition och hade bra hull för att ha ungar.
Jag vet inte om jag inbillade mig att hon var hängig eller om hon har haft en liten infektion som läkt ut av sig själv. Nu känns det ändå skönt att jag åkte med henne för nu vet jag att allt är bra och att jag inte behöver oroa mig.

2 kommentarer:

  1. Fast enligt skadeanmälan kan man ju undra vem som var sjuk egentligen. Där stod det nämligen "Inte pigg matte vill att vi kollar henne". ;-)

    SvaraRadera
  2. Hahahaha. Vad duktig du är mamma!

    SvaraRadera